AUKIOLOAJAT

Ma-To 17.00-20.30

SISÄÄNPÄÄSY OVIKORTILLA

Ma-Su 05.00-24.00

Katso uudet syksyn 2018 jumpat jumppaosiosta!!

 Syksyn 2018 jumppa aikataulut saapuneet!

Jumppien kuvaukset:

Bodypump

BodyPump on yksi nopeimmista keinoista pistää koko keho kuntoon, koska se haastaa tärkeimmät lihasryhmät intensiiviseen treeniin kyykkyjen, työntöjen, nostojen ja kääntöjen avulla. BodyPumpissa yhdistuu koreografia, hittimusiikki ja äärimmilleen viety treeni. Valitse sopivat painot ja lähde ryhmäsi kanssa kuntoseikkailulle kohti omia henkilökohtaisia tavoitteitasi

BodyPump on alkuperäinen Les Millsin tangolla ja painoilla tehtävä harjoitus. Se muokkaa, virittää ja voimistaa koko kehoasi, nopeasti.

Tunti alkaa verryttelyllä ja lämmittelyllä, jotta lihakset eivät jumiutuisi.

Tästä lähdetään tekemään töitä. Jokainen tunnin musiikkikappale on valittu tarkasti eri lihasryhmiä ajatellen. Hittikappaleet kestävät 4-5 minuuttia ja jokaisen kappaleen tahdissa treenataan yhtä tiettyä lihasryhmää ohjaajan johdolla. Rinta, selkä, olkapäät, vatsalihakset, kädet ja jalat käydään intensiivisesti läpi.

Lopulta rauhoitutaan ja venytellään hitaamman kappaleen tahdissa

 

Bodystep

BodyStep on energisoiva askeltreeni, jonka avulla varmasti pääset eroon stressistä. Korkeudeltaan säädettävän steppilaudan ja yksinkertaisten liikkeiden toistolla motivoidut hyvän musiikin ja kannustavien ohjaajien kanssa. Tämä kuntotreeni pakottaa rasvanpolton ylikierroksille ja lihaksiston koville – kasvata kuntoa kehosi ohella.

Jokaisella BodyStep -tunnin musiikkikappaleella on myös tietty treenitarkoitus. Yhdessä ne luovat energiaa koko kehon täyteen harjoitukseen. Treeniä on helppo soveltaa rankemmaksi tai kevyemmäksi jokaisen oman kunnon mukaan, ei tarvitse muuta kuin säätää askeleen korkeutta.

Tyypillisesti BodyStep -tunti alkaa kevyellä lämmittelyllä, josta siirrytään perusliikkeisiin. Tärkeää on se kuinka laudalle askelletaan oikein. Tämän jälkeen treenin tempo nousee hiljalleen.

Sydämen syke nousee ja hiki virtaa, kun tullaan kohti kahta ensimmäistä treenihuipentumaa, joiden jälkeen otetaan rauhallisemmin ja palaudutaan. Seuraavaksi onkin ”bailaus”-kappalleen aika, jota seuraa nopeatempoinen harjoitus.

Kolmas ja viimeinen huippu laittaa kehon koville, sillä nyt on aika pumpata kaikki irti. Tämä viimeinen huippu on fyysisesti haastavin liikkeiltään ja tässä vaiheessa pääset antamaan itsestäsi kaiken irti.

Nyt annetaan jalkojen levätä ja siirrytään hiljalleen harjoittelemaan yläkehoa ja vatsalihaksia ja palaudutaan venytellen treenien viimeisestä vaiheesta.

Kuntosali circuit

Naisten ohjattu kuntosalitreeni kuntopiiri muodossa.

Treenataan eri laitteissa koko vartalo läpi (tietty aika/laite).

Aluksi lämmittely jumppa, sitten treeni kuntosalilla ja lopuksi venyttelyt.

Todella tehokas koko vartalon treeni ohjattuna.

Firm

Lihaskuntotunti, jossa lihaskuntoliikkeet tehdään oman kehon painolla sekä välineillä, mukaansa tempaavan musiikin tahdissa. Todella tehokas ja monipuolinen jumppa kaikille.